VIRTUAL- Virtuális ügyfélhívó (Hardver mentes)

A „virtuális ügyfélhívó” lehetővé teszi, hogy olyan kisirodában, ahol nincs ügyfélhívó, az ügyintézők a saját asztali számítógépükön, vagy a magukkal hozott laptopon használják a hívórendszer lehetőségeit.

Bejelentkezéskor lehetőség van a virtuális iroda, valamint munkahely kiválasztására, ahol az ügyintéző dolgozik. A fentiek megadása után már használható is az ügyfélhívó terminál.

Új sorszám kérését követően, kiválasztható a kívánt tevékenység, melynek jóváhagyása után a rendszer automatikusan méri az ügyintézési időt. A tevékenységek, a gyorsabb kiválaszthatóságuk miatt, azok azonosítójával is kereshetők.

Azokban az esetekben, ahol az ügyfélhívót olyan eszközön használják, amihez nincs billentyűzet (mobil telefon, Tablet), a rendszer saját, virtuális billentyűzetével is megadhatók a szükséges adatok.

Az ügyintézés befejezése annak lezárásával történik, ahol megadhatók különböző zárókódok, melyek jellemzik az ügyintézést (pl.: sikeres szerződéskötés). Minden adat, ami az ügyintézés során keletkezik, lekérdezhető a statisztika modulban, számos lekérdezés típusban, melyek egyedileg testre szabhatók. (Ügyfelek száma tevékenységenként, Átlagos ügyintézési idő napszakonként, Összes ügyintézési idő dolgozónként).

A beállításokat tartalmazó felületen a rendszer minden paramétere egyedileg beállítható, módosítható. (Dolgozók, Tevékenységek, Zárókódok, Nyitva tartás stb.).

  • Ügyfélforgalom: max. 200 ügyfél/nap
  • Sorszámosztás: virtuális
  • Munkahelyek száma: irodánként max. 8 db
  • Tevékenységek száma: max. 1000
  • Munkahelyi kijelző: nincs
  • Központi kijelző: nincs
  • Hívás módja: webes terminál
  • Ajánlott felhasználási terület: kis ügyfélszolgálatok, orvosi rendelők, patikák
  • Egyéb jellemzők: Zárókódok, kiegészítő információk rögzítése

Ha megnézné vagy kipróbálná a hívórendszert, vagy érdekli annak részletesebb leírása, díjmentes szolgáltatásainkért keressen minket bizalommal.