HORUS Kioszk távfelügyeleti rendszer az ÁSZF részére

A munkaügyi központok az évek során sok különféle számítógépet szereztek be az ügyfelek tájékoztatása céljából. Ezen gépek hardver és szoftver kialakítása sokszor igen eltérő.  A gépek egységes felügyeletére alakítottuk ki jelenleg kb. 400 klienst tartalmazó rendszerüket, a saját fejlesztésű „HORUS” rendszert. A rendszer működésének elve, hogy a rendszer alapját képező adatbázist és a távfelügyeleti alkalmazást egy központi szerveren helyezzük el, amit a felhasználók webes böngészők segítségével érhetnek el.

A felügyeleti modul két részből áll: kliens szoftverből és központi menedzsment szoftverből, melyekkel minden elvárt funkció elvégezhető.

Központi menedzsment szoftver:

  • Vékonykliens (böngésző alapú) kezelői felület (min HTML5 kompatibilis böngésző)
  • Kliens gépek monitorozása (fut/nem fut/hiba státusz – szűrési lehetőség)
  • Kliens gépek vezérlése (leállítás/újraindítás – kézi/ütemezett – egyéni/csoportos)
  • Kliens gépek kezelése (létrehozás/törlés/szerkesztés)
  • Kliens gépek csoportosíthatósága Windows AD csoportokba
  • Felhasználói szerepkörök hozzárendelése Windows AD csoportokhoz
  • Jogosultsági szintek hozzárendelése a felhasználói szerepkörökhöz

 

Kliens szoftver:

  • Vastagkliens alkalmazás, beágyazott böngésző felülettel (InternetExplorer)
  • Weblapok megjelenítése
  • Médiák megjelenítése (jpg, mpg, swf, pdf, word, excel)
  • Médiák playlist-be szerkeszthetősége (sorrendiség és időzítés beállítható)
  • Virtuális billentyűzet megjelenítése
  • Státusz információk küldése a központi management szoftver felé